Tento príspevok je uvedený v pod:

Hlavné body na domovskej stránke,
Rozhovory a stĺpce,
Recenzie produktov

Wayne Markley

Wayne Markley

Je bežnou mylnou predstavou, že komiksy sú plné nepretržitého akcie a dobrodružstva, napríklad v akčných filmoch alebo videohrách. Aj keď spoločnosť DC Comics sa silne pokúsila zachytiť pocit videohry so svojimi novými 52, nedosahuje to, keď sa týka skutočného dobrodružstva. V skutočnosti existuje prekvapivo málo komiksov, ktoré sú skutočne plné dobrodružstva. Ako uvidíte v tomto blogu, veľa veľkých dobrodružných komiksov je z minulosti a málo z nich je z dnešných komiksov a niektoré z nich nie sú komiksmi. Teraz, aby som bol spravodlivý, je to subjektívna téma a zmysel pre dobrodružstvá je založený na mojom čítaní kníh. Zistil som, že veľa z dnešných komiksov, ktoré sú operné opery s mydlom, ktoré pokračujú ďalej a ďalej, sa stane, a myslím si, že je to prevažne kvôli tendencii písať do zbierky (takže jeden príbeh vyplní zbierku alebo obchodný ) a nie je napísané pre to, čo je pre tento príbeh najlepšie.

Tón

Prvým dobrodružným komiksom, ktorý by som rád odporučil, je Tintin od Herge. Tintin sa prvýkrát objavil v roku 1929 vo Francúzsku a stal sa okamžitým hitom. Za posledných osemdesiat rokov sa Tintinova popularita a sláva stali na celom svete. Existujú rôzne albumy (grafické romány), karikatúry, film a veľa tovaru založené na Tintinovi a jeho obsadení farebných postáv. Základným príbehom za Tintin je, že je mladý reportér, ktorý spolu so svojím spoločníkom Snowy (pes) cestuje po svete pri hľadaní príbehov, ktoré následne vedú k dobrodružstvám. Existuje niekoľko dôvodov pre popularitu Tintin; Pravdepodobne najzreteľnejšia je krásna jednoduchosť (čo v skutočnosti nie je, ale vyzerá to tak, že je) rozprávania príbehov. Existuje pocit milosti pre stimuláciu príbehov, kde prakticky všetko vedie k niečomu. Navyše v týchto príbehoch je veľmi malé čalúnenie. Príbehy sú napísané podobne ako klasické filmové seriály, kde každá kapitola končí útesom, vďaka ktorému sa chcete vrátiť za viac. Príbehy sú tiež produktom ich času a nemusia byť politicky vhodné (napríklad Tintin v Kongu), ale to nezbavuje potešenie z čítania týchto príbehov. Pravdepodobne najlepšia vec na Tintinovi je, že sa dá prečítať podľa každého veku, mladého alebo starého. Okrem toho by som mal povedať, že karikatúry a film sú rovnako dobré ako komiks, ktoré sa veľmi odporúčajú.

Prince Valiant Zv. 3

Predchodcom komiksu je komiks, ktorý bol naraz jednou z najpopulárnejších funkcií novín. Zvyšok tohto blogu by som mohol stráviť rozprávaním o skvelých dobrodružných prúžkoch, ale budem sa zameriavať na dve zbierky, ktoré som v minulosti ocenil rôzne časy, takže na nich nebudem bývať príliš dlho. Prvým je princ Valiant Hal Foster. Doteraz bolo sedem zväzkov od fanúšikov a všetkých sedem z nich je v plnom farbe a rozprávajú sa v najlepšom prípade. Fosterov štýl rozprávania je rozprávať všetky príbehy prostredníctvom naratívnych škatúľ, neexistujú žiadne slovo balóny, ktoré by zaplnili umenie, ale zmes textových polí a skutočne fantastické umenie spôsobuje, že tieto dobrodružstvá lietajú. Je tu všetko od Vikingov po čarodejnice po kráľa Arthura a rytierov okrúhleho stola. Doprajte si seba a prečítajte si jednu z týchto úžasných zbierok.

Steve Canyon Vol. 1

Ďalšou zbierkou komiksov, ktorá sa pohybuje ako nákladný vlak, je Steve Canyon. Tento klasický pás od Milt Caniff je tak ďaleko od štýlu Hal Fostera, ako je to možné, ale je rovnako dobrý. Príbehy sa točia okolo plk. Steve Canyon z USAF. Steve cestuje po svete na jednom dobrodružstve za druhým, z ktorých každý je rovnako vzrušujúci ako posledný. Caniff používa konvenčné slova balóny, ale jeho umenie je také, že svetové balóny sa zdajú byť prakticky súčasťou umenia. IDW v súčasnosti zhromažďuje kompletný Steve Canyon ako súčasť svojej série knižnice American Comics a každý zväzok je krásny viazaný viazaný s viac ako dva roky prúžkov. Doteraz boli tri zväzky. Princ Valiant aj Steve Canyon majú svoj podiel na dráme a pokojných chvíľach, ale medzi nimi sú málo a ďaleko. Každá z nich je ako pozerať sa na svojho obľúbeného akčného hrdinu v komikse namiesto na striebornej obrazovke.

X-9: Secret Agent Corrigan Vol. 4

Niekoľko ďalších zbierok komiksov, ktoré by ste si mohli pozrieť, či máte záujem o skvelé dobrodružné pásy, patrí Complete Buz Sawyer (Epic Roy Crane, ktorý sa v súčasnosti zhromažďuje Fantagraphics), X-9: Secret Agent Corrigan od Archie Goodwin a Al Williamson. (Päť objemová séria publikovaná spoločnosťou IDW) a Phantom Lee Falk a Ray Moore v súčasnosti zhromaždí Hermes Press.

Wolverine od Larry Hama a Marc Silvestri Zv. 1

Z oveľa novšej éry by som odporučil Wolverine od Larryho Hama a Marca Silvestri. Tieto príbehy sa vyzdvihujú, kde woZbierky Lverine Classic sa skončili (a sú rovnako dobré a sú napísané fantastickým Archie Goodwin) a pokračujú v tempe, ktoré Goodwin začal. Sú to superhrdinové príbehy, ale majú tendenciu zahŕňať davy a zločincov s nízkym životom než plnohodnotné super-darebáky, nie že v týchto príbehoch sa nenachádza len málo. Tieto príbehy čítajú ako horská dráha plná zákrut a zákrut a nepretržitú akciu. Chcel by som tiež zdôrazniť, že Larry Hama je pravdepodobne jedným z najviac podceňovaných spisovateľov komiksu, a to je dobrá šanca vidieť, aký je dobrý spisovateľ.

Clone Vol. 1

Nedávno som písal o Clone Comics Comics, takže na ňom nebudem tráviť veľa času, okrem toho, že je to dobrodružný komiks v najlepšom prípade. Komiks má tendenciu byť neuveriteľne násilný, ale príbeh premiestňuje rýchlym tempom a zákruty a zákruty vás budú hádať o tom, kam príbeh ide. Ďalším titulom, o ktorom som nedávno napísal, ale naozaj cítim premiestnenie rýchlym tempom, je nočné. Keď postava nie je vtiahnutá do crossoverov s inými titulmi Batman, spisovateľ Kyle Higgins a umelec Eddie Barrows vtiahli napätie naplnený dobrodružný príbeh, ktorý sa pohybuje veľmi rýchlym tempom a stojí za to prečítať si.

Nenižba Hulk #12

Aktuálny názov, ktorý nájdem, sa pohybuje rýchlym tempom, je nezničiteľná Hulk Mark Waid. Zatiaľ čo jeho príbehy sa zdajú byť štruktúrované tak, aby vyhovovali obchodnej zbierke, príbehy sú plné akcie a dobrodružstva. Od boja proti štandardným darebákom až po cestovanie v čase, WAID bol schopný urobiť Hulk opäť zaujímavý a tieto príbehy netrpia vypchávaním a pokrvením mnohých moderných komiksov. Waid tiež nestrávi stránku za stránkou svojich postáv, ale nič nehovorí o premiestnení príbehu pred nami. Nebudem spomenúť konkrétne tituly, ale existuje niekoľko komiksov, že mesiac po mesiaci je ako jesť cukrovinky z vaty; Vyzerajú naozaj dobre a naozaj sa na nich tešíte, ale po prečítaní knihy na rok si uvedomíte, že príbeh sa vôbec nepohyboval. Toto je len zlé rozprávanie príbehov.

Donald Duck z Walta Disneyho: Tajomstvo starého hradu

Bol by som veľmi vzdialený, keby som nespomenul legendárny Carl Barks, keď som hovoril o dobrodružných komiksoch. V tomto stĺpci som navždy spieval Barks ‘chválu, ale okrem jeho klasických šortiek (desaťstránkové príbehy), ktoré sú väčšinou roubíkmi robené pre smiech, robil tiež veľkolepé dobrodružstvá s Donaldom Duckom, strýkom Scroogeom a gangom, ktorý ich vzal všade svet a je dobrodružným rozprávaním o svojom najlepšom. A tieto príbehy sú prakticky vždy menej ako štyridsať strán a stáva sa oveľa viac akcie ako za tri roky moderného komiksu. Fantagraphics zhromažďuje tieto dobrodružstvá v plných farebných viazaniach, ktoré sú vybavené veľkým dobrodružným pásom a potom sériou komiksov gag, ktoré sa oplatí vyskúšať.

Ako vždy, to sú moje myšlienky a názory. Vítam vaše myšlienky a akékoľvek návrhy dobrodružných kníh, o ktorých si myslíte, že som sa mohol prehliadnuť (a áno, úmyselne som vynechal dobrodružný čas). Chýba mi tam skvelé čítanie? Prosím daj mi vedieť.

Všetko, čo som tu napísal, sú moje myšlienky a názory a v žiadnom prípade nepredstavujú myšlienky alebo názory komiksu Westfield alebo ich zamestnancov (aj keď si nikoho nedokážem predstaviť, že by sa tam argumentoval veľkosti Tintin alebo Carl Barks.). Teším sa, až vás budem počuť a ​​môžem byť kontaktovaný na adrese mfbway@aol.com.

Ďakujem.